Friday, October 29, 2010

tHanx saHabAt....

jika bulan boleh berbicara
aku ingin ceritakan padanya
tentang harapan dan impianku

andai bintang boleh ku gapai
aku ingin membahagiakan semua orang
andai hari es0k aku masih boleh melihat dunia
aku ingin berdoa agar aku dapat menjadi
seorang teman yang sejati buat mu selama-lamanya

aku selalu ingin sahabatku itu tahu
yang aku sudah jadikan dia sebahagian dari kecintaanku
tidak lain adalah kerana ALLAH....

aku ingin sahabtku itu selalu mengerti
yang aku perlu doa darinya
agar tetap kakiku di jalan ini

aku ingin sahabatku selalu faham
aku punya banyak kelemahan yang terkadang melukai
dan membuatkan dia tidak senang denganku

wahai sahabat yang sentiasa di hatiku
ampuni tiap kekhilafanku
mungkin tidak mampu untul aku
menghilangkan parut luka dihatimu
tp aku sentiasa berharap
untuk menjadi sahabat yang sentiasa disisi
dalam payah dan senangmu
kerana persahabatan kita tertaut demi cintaNYA....

thanx anum...ayt yg pn0h mksd trsurat n trsirat...h0pe u d0n mind at all...juz wanna share it wif de other...erti sbuah persahabatan...xkn pnah ad tndingannye....

0 kumenkumen orAng...:

Post a Comment