mAe freNz

Saturday, February 19, 2011

juz....wanna share...

kdg2 cnta nih mmg bwt org blh jd gle@angau@xbt0l n sbg nyew lg...s0, cbe bce nih n try tgk kliling km0o sume....thnx 2h org yg ssah pyh bwt sume nih n bg kt0rg shre....haku s2ju ngn ap yg die kte uh....


HARGAILAH ORG YG CINTAI KMU.....




1] Orang yang mencintai kamu tidak pernah mampu memberikan alasan kenapa dia mencintai kamu. Yang dia tahu di hati dan matanya
hanya ada kamu satu-satunya.


2] Walaupun kamu sudah memiliki teman istimewa atau kekasih, dia tidak peduli! Baginya yang penting kamu bahagia dan kamu tetap
menjadi impiannya.


3] Orang yang mencintai kamu selalu menerima kamu apa adanya, di hati dan matanya kamu selalu yang tercantik walaupun mungkin kamu
merasa berat badan kamu sudah bertambah.


4] Orang yang mencintai kamu selalu ingin tahu tentang apa saja yang kamu lalui sepanjang hari ini, dia ingin tahu kegiatan kamu.


5] Orang yang mencintai kamu akan mengirimkan SMS seperti ‘Selamat Pagi’,'Selamat Hari Minggu’, ‘Selamat Tidur’, ‘Take Care’, dan lain-lain
lagi, walaupun kamu tidak membalas SMS-nya, kerana dengan kiriman SMS itulah dia menyatakan cintanya, menyatakan dalam cara yang
berbeza,bukan “aku CINTA padamu”, tapi berselindung ayat selain kata cinta itu.


6] Jika kamu menyambut hari tahun dan kamu tidak mengundangnya ke majlis yang kamu adakan, setidak-tidaknya dia akan menelefon
untuk mengucapkan selamat atau mengirim SMS.


7] Orang yang mencintai kamu akan selalu mengingat setiap kejadian yang dia lalui bersama kamu, bahkan mungkin kejadian yang kamu
sendiri sudah melupakannya, kerana saat itu ialah sesuatu yang berharga untuknya.Dan saat itu, matanya pasti berkaca. kerana saat
bersamamu itu tidak bisa berulang selalu.


8] Orang yang mencintai kamu selalu mengingati setiap kata-kata yang kamu ucapkan, bahkan mungkin kata-kata yang kamu sendiri lupa
pernah mengungkapkannya. kerana dia menyematkan kata-kata mu di hatinya,berapa banyak kata-kata penuh harapan yang kau
tuturkan padanya, dan akhirnya kau musnahkan? pasti kau lupa, tetapi bukan orang yang mencintai kamu.


9] Orang yang mencintai kamu akan belajar menggemari lagu-lagu kegemaran kamu, bahkan mungkin meminjam CD milik kamu, kerana dia
ingin tahu apa kegemaran kamu - kesukaan kamu kesukaannya juga, walaupun sukar meminati kesukaan kamu, tapi akhirnya da berjaya.


10] Kalau kali terakhir kalian bertemu kamu mungkin sedang selesema, atau batuk-batuk, dia akan sentiasa mengirim SMS atau menelefon
untuk bertanya keadaan kamu - kerana dia bimbangkan tentang kamu, peduli tentang kamu.


11] Jika kamu mengatakan akan menghadapi ujian, dia akan tanyakan bila ujian itu berlangsung, dan saat harinya tiba dia akan
mengirimkan SMS ‘good luck’ untuk memberi semangat kepada kamu.


12] Orang yang mencintai kamu akan memberikan suatu barang miliknya yang mungkin buat kamu itu ialah sesuatu yang biasa, tetapi
baginya barang itu sangat istimewa.


13] Orang yang mencintai kamu akan terdiam sesaat, ketika sedang bercakap di telefon dengan kamu, sehingga kamu menjadi bingung.
Sebenarnya saat itu dia merasa sangat gugup kerana kamu telah menggegarkan dunianya.


14] Orang yang mencintai kamu selalu ingin berada dekat dengan kamu dan ingin menghabiskan hari-harinya hanya dengan kamu.


15] Jika suatu saat kamu harus pindah ke daerah lain, dia akan sentiasa memberikan nasihat agar kamu waspada dengan persekitaran
yang boleh membawa pengaruh buruk kepada kamu. dan jauh dihatinya dia benar-benar takut kehilangan kamu, pernah dengar ‘jauh
di mata, jauh di hati?’


16] Orang yang mencintai kamu bertindak lebih seperti saudara daripada seperti seorang kekasih.


17] Orang yang mencintai kamu sering melakukan hal-hal yang SENGAL seperti menelefon kamu 100 kali dalam masa sehari. Atau
mengejutkan kamu di tengah malam dengan mengirim SMS. Sebenarnya ketika itu dia sedang memikirkan kamu.


18] Orang yang mencintai kamu kadang-kadang merindukan kamu dan melakukan hal-hal yang membuat kamu pening kepala. Namun ketika
kamu mengatakan tindakannya itu membuat kamu terganggu dia akan minta maaf dan tak akan melakukannya lagi.


19] Jika kamu memintanya untuk mengajarimu sesuatu maka ia akan dgn sabar walaupun kamu mungkin orang yang terbodoh di dunia!.
bahkan dia begitu gembira kerana dapat membantu kamu. dia tidak pernah mengelak dari menunaikan permintaan kamu walau sesukar
mana permintaan mu.


20].Kalau kamu melihat handphone-nya maka nama kamu akan menghiasi sebahagian besar INBOX-nya. Dia masih menyimpan SMS-SMS
dari kamu walaupun ia kamu kirim berbulan-bulan atau bertahun-tahun yang lalu. Dia juga menyimpan surat-surat kamu di tempat khas
dan segala pemberian kamu menjadi benda-benda berharga buatnya.


21] Dan jika kamu cuba menjauhkan diri daripadanya atau memberi reaksi menolaknya, dia akan menyedarinya dan menghilang dari
kehidupan kamu, walaupun hal itu membunuh hatinya.


22] Jika suatu saat kamu merindukannya dan ingin memberinya kesempatan dia akan ada menunggu kamu kerana sebenarnya dia tak
pernah mencari orang lain. Dia sentiasa menunggu kamu.


23] Orang yang begitu mencintaimu, tidak pernah memaksa kamu memberinya sebab dan alasan, walaupun hatinya meronta ingin
mengetahui, kerana dia tidak mahu kamu terbeban dengan karenahnya. saat kau pinta dia berlalu,dia pergi tanpa menyalahkan kamu,
kerana dia benar-benar mengerti apa itu cinta.




Saturday, February 12, 2011

bahau tyme...!!! 11/2/2011

wiiiiieihhhhh....heheheh....wat a epy dae....tp huhuhu...mcm2 hlngan ad ar nih....SABAR aje la...


citewnyew cmni...haku n mae housemte, ain, eda, saa, ekin, miza n faz, cdang la pkt rmai2 nk kuar g bhau...cri brg2...n mmndang kn kls kt0rg ar ni smpy kul 12 je, den kt0rg p0n kuar la ptg td...mmg xcted gile la sume org...b4 2h, sume duk pkat bwt list brg2 yg nk kne bli...s0 xde la nti byar hrge lbey2...heheheh...n tuk mnjmatkn k0s, kt0rg bjet la nk nek bs...dlm kul 3 ptg, kt0rg kuar g tggu bs...b4 tuh, smpat je sume duk glak2 tgk ctew HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH...hahahaha...lwak gilew...


s0, lpas sume da ciap2 uh, kt0rg p0n grak la g tggu bs...tggu pnye tggu, xnmpk btg idung bs p0n...da la tgh pns...den, kt0rg p0n grk la pg umh sblah...p mkn ais cend0l....fuhhhh...lega lubg tkak...sjuk....besh gilew cend0l pkcik uh....at least xde r pns ati sgt tggu bs xsmpy2...after 1 jm tggu bs, kt0rg da mle k0l tksi...kn0n nyew nk nek tksi la...kol s0rg, xdpt...den ble kt0rg nk k0l lg s0rg, nmpk la btg kple bs dr jauh...pe lg, kc0h la kt0rg lri p thn bs....huahuahua...lega...dpt la nek  bs...


da smpy bhau uh....kt0rg mle la grak p cri brg...law ikt jdual, mle2 smpy nk p mkn kfc....tup2 kt0rg trlkat kt HARI-HARI...abihla 2,3 pl0h s0rg...kihkihkih...maw la lri bjet yang 0iiii...hahaha....lps 2h, grakla p mkn...kt kfc...tp mkn rngan2 jela...mkn fries....coleslow...ngget...cbb bjet mlm nti nk p mkn ns lemak kt kdai dpan umh uh...besh gilew ns lmak die...haku mkn ari2 p0n xpew...hehehe...


lpas mkn uh, kt0rg grak la p EC0NSAVE...halatuju utme kt0rg ar nih...hehehe...ni la msenye kt0rg g br0ng air mneral...smpy pn0h 2 tr0li air uh...yela, s0rg 1 ktak...kt0rg ad 6 org...huhuhu...brat...maw trkes0t pnggang nih agkt air td...hahaha...den, kt0rg r0und2 cr brg2 len plk...abih la yi bai jgk kt0rg bli blah kt ecnsve td...tu ikt list brg da tuh....hahahah....mmg bnyk gilew brg2 td...smpykn org yg llu llang p0n tgk je kt kt0rg...


den...tbela msenyew kt0rg nk blik umh...p0blmnyew kete pkcik yg kt0rg kol td uh, xsmpy2...da nek brbulu da kki tggu pkcik uh...kt0rg p0n k0l la...k0l kte die pg anta org en...pnye la skit at kt0rg...den kt0rg p0n k0l la kete len...cncel la pkcik td uh...blew kt0rg da k0l pk cik len, pk cik yg anta org lrn td tu kte da on da wae...jp lg nk smpy...mse 2 plk kt0rg da jnji ngn pkcik len...ciap mnx 2 kete lg cbb kt0rg kn rmai...pk cik 2 ciap da anta van lg kt kt0rg...


s0, xm0 bg pkck tu mrh, kt0rg p0n bg2 la org...3 org nek kete, 4 nek van...xksah la...aslkn leh smpai kt umh smle...huhuhu....da smpy umh uh, sume brkjar....tlg agkt brg...gte da knci, jd pkck vn xleh msk dlm...alahai...agk2 kuar umh td lgkh kki kri ke knan....??? asyk de p0blem je ar ni....huhuhu...pape p0n, arie ni besh....cbb kt0rg enj0y kuar sme2....hehehe....s0 sweet....sume org de mcm2 rgam....


k la....nk 0t da....da ngnt0k...org len da msk line mmpi da sume...k...nyte....!!!




semngt tggu bs nih...! hehe...;p



2h die...smpt je p0sg ha...!
r0mb0ngn nk p mkn ais cend0l...hehehe

makan tyme!!!

sume da lapar gilew nih...
plih2...cpat!! hehe

ish...ni ot op list!!!

hehehe...bjet da lri...

amik ha....2 tr0li pn0h nih...! ;p
ltih sgt eyk...hehehe

Wednesday, February 09, 2011

tunang.....kawen....!!!! ;)

huhuhu....da lme xcitew...mggu lpas is a bz wekend...huh...evn bkn haku yg spt0tnye bz...heheheh...ctew nyew cmni...ari jmaat lpas, mae czen, k.n0r da bransur nk mnmatkn zmn bjangnyew...mknenyew, die da brtunang...ngnn abg...hmmmm....pe eyk nme die...mat k0t...law xclap...s0, kt0rg mrgkap sppu2 nih, tmpang gmbra la...gt0ng ry0ng nk ciap sdie...(pdahal pg tgk n mkn je)...kuikuikui...yela...mmriahkn mjlis...hehehe

n spnjg ari khmis n jmaat 2h, haku n fmily cbuk2 la g umh mak teh...hehehe...kt0rg bdk2 nih, cm bese la...g0sip...org tue2 je yg cbuk kt dpur...bg chnce kt di0rg...kihkihkih...yg sbnarnyew mls....bhse hlusnyew...penyegan...hahaah



senyum sume...;p 
meriah kn kt0rg...;p
sempat p0sing...;p



hehehe...teleng r kple...!!



ni la antre gmbr2 yg smpat dsnap mse mjlis ari 2h...jgn mrah aw sume2...;p

ptg jmaat 2h plk....hmmm...xptg sgt la...tghri 2h, da grak blik umh...nk pg umh jran plk...ari sb2 2h eda nk kwen...s0, mae m0m cbuk la...p tlg sne...p tlg sni...haku p0n myib0k la jgk...p tnjuk mke...cbb eda da slu sgt ajk p tlg...kcian jgk kt die...evn xtaw nk bwt pe p0n...pg tgk jela...

ari sb2 nyew plk...cbuk2...kul 11 pg da nk nkah...heheheh....lwak t0l...ske tgk mse mjlis akd nkah uh...pn0h 1 umh...sume brebut nk tgk upcre uh...hehehe...haku p0n trut skli...trjgkit2 nk amik gmbr....khikihkih...

ni la antrepic2 yg smpat dcuri...;p



jeling2...hehehe

jgn ggap bang....hihihi
mjlis pmbatalan air smyang...;)